Week 6, 7 & 8. Another adventure

zee catamaranHet waren weer avontuurlijke weken en eindelijk ga ik jullie erover vertellen. Ik was zo stom om mijn laptop vergeten mee te nemen, dus het heeft even geduurd. Een extra lange blog dit keer dus!

greenhouseWeek 6
stond in het teken van zorgen dat het huis er netjes uit zag voor de verkoop en hier hebben we dan ook hard aan gewerkt. We schilderden het deck en haalden het tuinhuisje weg en maakten er een nieuw plekje van (dat klinkt makkelijker dan het is). We werkten ook nog wat aan projecten binnenshuis, zoals loodzware kantoormeubelen uit het kantoor sjouwen.

sushiAls beloning voor het harde werken gingen we heerlijk sushi eten. Daar
maak je mij altijd blij mee, dus dat was een goede avond! Ik had heerlijke springrolls vooraf en daarna kwamen mijn rollen sushi, het was heerlijk!

3 juni meertje

Ook hebben we heerlijk gezwommen in het meertje, wat toch stiekem wel heel erg koud was. Ik besloot me niet aan te stellen en gewoon het water in te gaan. Gelukkig word je na een tijdje dan vanzelf wel warm en was het water heerlijk.

DaytonOp 11 juni in week 7 was het tijd om ons grote avontuur te beginnen! We reden naar Ohio om daar te overnachten, waar we ook lekker konden zwemmen. De temperaturen waren heel erg hoog de hele tijd en ik moest daar erg aan wennen. Tsja, dat krijg je als je uit het regenachtige Nederland komt. De volgende dag waren we ook nog in Ohio en zijn we rondom Dayton een stukje gaan rijden. Tijdens een stop waren we bij een prachtig meer waar je een beetje naar beneden kon klimmen, dus dat moest ik even uitproberen natuurlijk. Nee, ik ben niet gevallen, maar het scheelde weinig…

VirginiaOp maandag reden we via West Virginia naar Virginia en het landschap daar is prachtig! Het was een lange reis (ENORM lang voor Nederlandse begrippen) en eindelijk kwamen we aan bij het hotel om rustig wat te eten en bij te komen. De volgende dag was de graduation van mijn nichtje en dat was echt wel een ervaring! Het moment waarop ze de hoedjes gooien is natuurlijk het leukst haha.

Woensdag was het eindelijk zover, we gingen naar Puerto Rico!! We hadden er al een tijdje naar uitgekeken en het is er echt prachtig. De eerste avond was meteen al heerlijk (de eerste Pina colada was een feit) en we hadden veel zin in onze strandavonturen.

watershirtDe eerste volle dag in Puerto Rico was natuurlijk meteen stranddag! De zon is daar onwijs sterk en ik liep dus een deel van de dag in mijn watershirt. Zonder dat shirt was ik daar denk ik levend verbrand. Het zwembad bij het hotel moest natuurlijk ook uitgeprobeerd en ’s avonds gingen we naar het oude gedeelte van San Juan. Het is een onwijs mooi stadje, met veel geschiedenis. Eten vinden is hier geen probleem, overal zijn super lekkere en lokale opties!

beach

De volgende dag (officieel al week 8) vonden we een prachtig strand waar we heerlijk in het water gelegen hebben terwijl we steeds omver geduwd werden door de golven. De golven waren no
g best hoog voor zo dicht aan de kust en het water was echt heerlijk! De rest van de dag zijn we weer naar het oude San Juan gegaan en hebben we souvenirs geshopt. Een lekkere cocktail en een heerlijk diner, het was weer een super dag.

old san juan back’s Ochtends heb ik heerlijk twee uur lang op een paddle board de lagune bekeken. Op een paddle board sta je terwijl je met je peddel stuurt waar je heen wilt. Het was nog even lastig om te blijven staan, maar na één keer omvallen ging het al aardig goed! Helaas begon het ’s middags keihard te regenen en moesten we naar binnen. Gelukkig hadden ze een groot winkelcentrum waar we onze middag door konden brengen.

catamaran

Onze laatste dag was alweer aangebroken… Gelukkig hadden we een onwijs leuke trip geboekt en zijn we met een catamaran gaan zeilen. Met een grote groep mensen maakten we tussendoor twee stops om te zwemmen en te snorkelen. De vissen waren prachtig en ik zwom door zwermen met héél veel vissen. Ja, ik zag Dory!

westen virginia

De volgende dag moesten we alweer naar huis, maar eigenlijk wilde niemand weg. We moesten om kwart voor vijf ’s ochtends klaar staan
voor de taxi en de gehele vliegreis heb ik een beetje gedut. Het waren drukke en leuke dagen geweest. We vlogen terug naar Virginia en daar checkten we weer in hetzelfde hotel in als op de heenweg.

Op dinsdag vertrokken we weer met de auto om naar Ohio te rijden, waar we weer een tussenstop maakte en de volgende dag naar Wisconsin reden. De rest van de week hebben we een beetje rustig aangedaan en hebben we weer na een week uit eten geweest te zijn, weer een zelf gekookte maaltijd gegeten.

Nog maar 2 weken te gaan hier in de Verenigde Staten. Missen jullie me al?

2 meningen over “Week 6, 7 & 8. Another adventure

1. Ja tuurlijk missen we je.Belangrijker is dat jij een leuke tijd hebt daar.Voor jou jammer dat het alweer bijna voorbij is.Geniet nog even lekker.